Va rugam sa alegeti categoria de intrebari care va intereseaza:

Legitimatia de client Brick poate fi obtinuta de catre orice persoana fizica/juridica in urmatoarele conditii:

  • persoane fizice: buletin/carte de identitate sau pasaport.
  • persoane juridice: certificat de inregistrare al societatii (copie xerox), buletin/carte de identitate al/a delegatului (copie xerox) si o imputernicire pe numele acestuia din partea societatii (in original).

Adresati-va personalului de la Biroul Informatii, avand asupra dumneavoastra o copie dupa certificatul de inregistrare al societatii (persoane juridice) sau buletin/carte de identitate/pasaport (persoane fizice) si - in aproximativ 2 minute - veti intra in posesia legitimatiei de client Brick.

La viitoarea dumneavoastra vizita in magazinul Brick semnalati aceasta modificare personalului de la Biroul Informatii, prezentand o copie dupa certificatul de inregistrare.

Legitimatia de client BRICK se elibereaza GRATUIT tuturor persoanelor fizice/juridice solicitante.

Pentru a afla daca produsul dorit se afla in magazin, va invitam sa luati legatura cu consultantul de vanzari din departamentul solicitat.

Magazinul Brick asigura GRATUIT doar pentru clientii sai finali transportul produselor cumparate in localitatea Constanta, daca valoarea achizitiei depaseste suma de 400 lei.

Pentru livrare in alte localitati transportul este asigurat CONTRA-COST, serviciu platit separat de achizitia produselor.

In acest moment magazinul BRICK accepta urmatoarele modalitati de achitare a produselor:

  • Numerar
  • Tichete cadou
  • Card bancar, direct la casele de marcat.
  • Card bancar Alpha Bank cu plata in maxim 6 rate lunare
  • Card bancar EuroLine (cumparaturi Accesibile platite usor in rate mici.
  • Card Avantaj (plata in maxim 9 rate lunare)
  • Ordin de plata, Bilet la ordin sau CEC barat, doar pentru persoanele juridice care au incheiat contract de furnizare bunuri si servicii cu compania.

In acest caz va rugam sa luati legatura cu magazinul Brick (dep. Contabilitate) si sa solicitati emiterea unei copii a facturii in cauza.

Aveti trei posibilitati de a candida pentru un post in cadrul companiei noastre:

  • Puteti cauta un post disponibil pe site in sectiunea Cariere si expedia CV-ul dvs. la numarul de fax 0241-588.933
  • Puteti completa on-line formularul dumneavoastra de candidatura in sectiunea Cariere.
  • Puteti depune personal CV-ul dvs. la sediul nostru si veti fi adaugat automat in baza de date a departamentului Resurse Umane.

MAGAZINUL OFERA POSIBILITATEA DE RETUR A PRODUSELOR CUMPARATE DE PERSOANE FIZICE IN URMATOARELE CONDITII:

* nu depasesc termenul de 30 zile calendaristice de la data achizitionarii
* nu au facut obiectul unor comenzi speciale
* nu au fost distinct personalizate la cererea cumparatorului
* nu au fost executate la comanda cumparatorului: preparare culoare vopsele, debitare PAL/OSB/profile metalice, confectionat perdele/draperii, festonat mocheta sau mobilier la comanda
* bunurile raspund/se comporta la testele de verificare a calitatii la fel ca si in momentul vanzarii
* nu prezinta urme vizibile de uzura
* sunt in termen de garantie/valabilitate (nu expira in mai putin de 10% din perioada de valabilitate)
* ambalajul este cel original si integru. Eticheta de identificare a produsului poate fi citita/scanata
* respecta ambalarea la care au fost achzitionate (pachet, rola, cutie, sac, etc.)
* contin toate accesoriile produsului predate cumparatorului in momentul vanzarii. In cazul in care este o cantitate mai mare din acelasi tip de produse se accepta returul daca, doar unul dintre ele este desigilat
* produse care, prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena nu pot fi returnate (ex. salopeta) decat daca sunt inca sigilate

Produsele se returneaza insotite de factura fiscala si bonul de casa, precum si documentatia aferenta (garantii/certificat de conformitate, manuale de utilizare, etc.), predate in momentul achizitionarii.
Neindeplinirea conditiilor de mai sus duce la refuzul returului.
Consumatorul poate solicita, in conditiile in care se constata indeplinirea conditiilor de mai sus, inlocuirea cu un produs/produse de nivel calitativ si pret echivalent cu cele returnate.
In cazul in care cumparatorul nu doreste un alt produs, returnarea sumelor - daca au fost constatate indeplinirea cerintelor de mai sus, se va face astfel:
* in numerar - pentru sumele platite in numerar, in magazin indiferent de suma
* in numerar - indiferent de metoda de plata - pentru sume mai mici de 200 lei
* prin banca - pentru sumele mai mari de 200 lei, platite cu OP sau card
* prin banca/numerar, conform solicitarii clientului - pentru plati ramburs
In cazul in care livrarea produselor ce se returneaza a fost suportata de catre SC FIVE HOLDING SA (transportul cu auto proprii sau curier platit de SC FIVE HOLDING SA) suma rambursata se va diminua cu costurile respective.

*Magazinul Brick isi rezerva dreptul de a modifica sau anula in orice moment prezenta oferta
*Modificarea sau anularea prezentei oferte va fi anuntata public de catre magazinul Brick pe www.five-brick.ro.

Nota:
La achizitionarea produselor va rugam sa verificati starea acestora si a ambalajului. In cazul in care produsul si/sau ambalajul este lovit/deformat/deteriorat va rugam sa refuzati primirea acestora.